www.amostravel.rs - Kompletna ponuda apartmana i hotela za letovanje 2017.

Plaža Agridia

Peščana plaža Stenovita plaža Srednje zauzeta Suncobrani i ležaljke Taverna ili kafić na plaži Parking u blizini Plaža dostupna kolima

GPS: 40.0584318N 24.0041506E

Agridia (Αγρίδια) je jedna od plaža sa težim pristupom. Nalazi se na jugoistoku Sitonije, severno od Sikije, u dubokom zalivu i pored plaže Valti. Od Kalamicija je udaljena nepunih 11 kilometara, a od Sartija oko 5 i po.

Kliknite za celokupnu ponudu smeštaja u Sartiju

Ako dolazite iz pravca Sartija, prođite isključenje za plažu Goa, produžite napred još oko kilometar i skrenite levo (GPS: 40.057278N 23.9907128E). Posle otprilike 650 metara imate skretanje desno za plažu Valti (GPS: 40.0596512N 23.9970213E), ali vi nastavljate pravo prašnjavim putem koji je sve lošiji i uži. Uskoro skrećete desno (GPS: 40.0601296N 23.9999208E) i vozite sve do obale. Postoji parking za kola mada se možete parkirati i negde duž puta.

Agridia je samo jedna od brojnih plaža u oblasti Sikja (Sikia)

Plaža je izuzetno posećena i popularna, uprkos nešto težem pristupu.

Ova ušuškana peščana plažica je okružena niskim stenovitim rtovima pa nema gotovo nikakvog prirodnog hlada (tokom većeg dela dana, ali popodne kad sunce “pređe” na drugu stranu Sitonije, uživaćete u senci visokog i strmog zaleđa). Pesak je sitniji, a more svetlo plave boje.

Plaža je izuzetno posećena i popularna, uprkos nešto težem pristupu. Jedan od razloga što je gužva velika je i činjenica da je dugačka svega stotinja i široka oko 20 metara. Videćete dosta šatora pošto pojedinci dolaze da uživaju u potpunom spoju sa prirodom i prelepim morem.

Od sadržaja imate jednu kantinu, nekoliko suncobrana i ležaljki na desnom kraju, ali i dosta slobodnog prostora na drugom kraju plaže tako da možete poneti svoj suncobran i peškire. Na levom i desnom kraju plaže su ravne stene za one koji žele potpuno da se osame i uživaju daleko od pogleda i buke.

* Zahvaljujemo se zaposlenima u turističkoj agenciji Amos Travel iz Beograda na pruženoj pomoći prilikom pisanja ovog teksta.

O Grčkoj

Pročitajte

Arhitektura Grčke

Arhitektura-partenon-cover

Arhitektura antičke Grčke je imala uticaj na mnoge svetske arhitektonske stilove i pokrete tokom vekova, na primer na renesansni i neoklasični. Mnoga svetski poznata remek dela su bila inspirisana grčkom arhitekturom, naročito antičkom odnosno dorskim, jonskim i korintskim stilom...

Morska kornjača Caretta Caretta

zakintos-caretta-caretta-zanimljivosti-1

Morska kornjača Caretta Caretta je pod zaštitom zbog rizika nestajanja, a može se naći na Zakintosu i Kefaloniji...

Halkidiki

halkidiki-geografija-i-klima-12

Halkidiki je poznato poluostrvo u severnoj Grčkoj, u centralnom delu najveće regije Grčke – Egejske Makedonije. Na severu se graniči sa prefekturom Solun...