GPS: 38.17551173029581N 20.495853424072266E
Planovi za izgradnju mosta Drapano (Γέφυρα Δραπάνου) su urađeni 1812. godine od strane tadašnje britanske vlasti. Posao je nadgledao gospodin Charles De Philipp Bosset, švajcarski inženjer koga je angažovala britanska vojska. Izgrađen je u kratkom vremenskom periodu (za dve nedelje) i prvobitno je bio drveni a imao je za cilj da poveže dve strane zaliva na svom najužem delu, odnosno glavni grad Argostoli sa malenim selom Drapano sa druge strane koje je udaljeno nekih 950 metara. Do tada je moralo da se ide oko lagune Kutavos što je bilo duže za nekih 5 kilometara.
1842. godine, most biva potpuno obnovljen korišćenjem kamena preostalog od rušenja brda Metela a sagrađen je i kameni obelisk negde na pola puta preko mosta koji obeležava sredinu prelaza. Obelisk i dalje stoji na tom mestu i poznati je simbol ostrva koji se može videti na kalendarima, slikama, šoljama i drugim turističkim proizvodima.
Na obelisku je stajala ploča na četiri jezika: grčkom, engleskom, italijanskom i latinskom na kojoj je pisalo “U slavu britanskog carstva” ali je misteriozno nestala preko noći 1865. kada su Grci povratili kontrolu nad ostrvom. Od tada se natpis menjao u skladu sa različitim vlastima i vladarima. Nekada je postojala mala staza koja je povezivala obelisk sa mostom, ali je danas više nema. Kasnije je dodato nekoliko lukova i to na strani Argostolija kako bi se most ojačao.
Danas je samo pešacima dozvoljen prelaz preko mosta.
1953. je trećina mosta na strani Argostolija srušena u zemljotresu, ali je kasnije potpuno obnovljena korišćenjem savremenih građevinskih tehnologija. Nedavno je kroz lukove koji su dodati krajem 19. veka i obnovljeni posle zemljotresa 1953. omogućen prolaz kornjačama kareta-kareta koje se hrane u mirnijem, južnom kraju lagune Kutavos.
Kako je obim saobraćaja porastao krajem 20. veka, most je počeo da slabi toliko da je 2004. zatvoren za saobraćaj zbog obimne rekonstrukcije. Ponovo je pušten 2005. godine, ali sa nekoliko izmena poput ograničenja dozvoljene mase vozila. Danas je samo pešacima dozvoljeno korišćenje mosta.
Most Drapano je veoma uzak i najveći je kameni most nad morskom vodom. Malo dalje od severnog kraja mosta, oko 200 metara duž puta ka selu Dilinata, nalazi se britansko groblje.